جوان سیتی
جوان سیتی

بی ترمز ها
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
اسفند 1391
بهمن 1391
نويسندگان
حمیدرضا حسنی
کد هاي جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 16336
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

i

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

تعبیر خواب آنلاین

فال حافظ


داستان روزانه

 weather>کد نمایش آب و هوا
جلوی 96هزار نفر از مجیدی انتقام گرفتم/ روایت شیث ازآی بدو آی بدو  <-PostCategory-> 

در اولین دربی زندگی&zwnj;اش نیمه دوم جانشین انصاریان شد و دقایقی بعد گل زد! به مرور یکی از چهره&zwnj;ای ویژه پرسپولیس در داربی&zwnj;ها شد، با علیرضا حقیقی صحنه&zwnj;ی عجیب ایجاد شوک را آفرید و بالاخره با فرار مجیدی و آن گل دقیقه آخر در دربی شصت&zwnj;ونهم در ذهن هواداران حریف هم ثبت شد.

اگر به تاریخچه دربی&zwnj;های تهران در چند سال اخیر رجوع کنیم، بدون شک یکی از چهره&zwnj;های ویژه این بازی&zwnj;ها شیث رضایی است. او این روزها با لباس شهرداری تبریز در لیگ یک روزگار می&zwnj;گذراند. اما در آستانه دربی تهران صحبت&zwnj;های او به خصوص درباره آن صحنه تاریخی هنوز هم خواندنی است. گفتگوی شیث را به نقل از خبرگزاری تسنیم بخوانید.

 

جمعه دربی برگزار می&zwnj;شود. چند بار در این دربی بازی کرده&zwnj;ای؟ این بازی با مسابقات دیگر چه تفاوتی دارد؟

در ۱۰ دربی بازی کردم، این بازی شرایط خاص خودش را دارد. یک بار وقتی از تلویزیون دربی را نگاه می&zwnj;کردم پیش خودم گفتم من باید چه کار کنم که در این بازی متفاوت باشم چون هواداران از بازیکن در این دیدار انتظار زیادی دارند. به خاطر همین همیشه سعی کردم در دربی&zwnj;ها متفاوت باشم.

این تفاوت یعنی چه؟

یعنی هر طور که هواداران دوست دارند بازی کنید و با تعصب در میدان حاضر شوید. زمانی بازیکنی در دربی گل می&zwnj;زند و هیچ وقت محبوب نمی&zwnj;شود اما هستند بازیکنانی که هیچ وقت در این بازی گل نزده&zwnj;اند و محبوب هواداران بودند چون با غیرت و تعصب بازی می&zwnj;کردند. همیشه پیش خودم می&zwnj;گفتم چرا فقط مهاجمانی که در این بازی گل می&zwnj;زنند محبوب می&zwnj;شوند؟ چرا یک مدافع نباید محبوب باشد؟ به خاطر همین سعی کردم متفاوت باشم. البته من در دربی هم گل زدم، هم پاس گل دادم، هم پیروز شدم و هم باختم. به نوعی تمام حس این بازی را درک کردم.

تو برای متفاوت بودن حتی حاضر شدی مو&zwnj;هایت سرت را بتراشی.

البته تراشیدن مو&zwnj;هایم قضیه خودش را دارد. وقتی در صبا بودم با موی تراشیده شده به استقلال گل زدم و به خاطر همین به پیشنهاد یکی از دوستانم قبل از دربی مو&zwnj;هایم را تراشیدم تا شاید باز هم به استقلال گل بزنم.

http://u.goal.com/113000/113019hp2.jpg

کری خواندن توسط بازیکنان قبل از این بازی چقدر روی عملکرد آن&zwnj;ها تاثیر دارد؟

بستگی به روحیه بازیکن دارد، بازیکنی مثل امیرحسین صادقی وقتی کری می&zwnj;خواند خشن&zwnj;تر و بهتر بازی می&zwnj;کند اما بازیکنی مثل هادی نوروزی بدون کری&zwnj;خواندن و سر و صدا در دربی کارش را انجام می&zwnj;دهد.

چه توصیه&zwnj;ای به بازیکنان پرسپولیس داری؟

فقط یک جمله، روی امیرحسین صادقی کار کنید تا عصبی شود. امیرحسین استعداد اخراج شدن را دارد.

 

شاید مهم&zwnj;ترین اتفاقی که در دربی برای تو افتاد قضیه فرار معروف مجیدی از دست تو است...

اگر می&zwnj;دانستم بعد از آن فرار و گل این همه حادثه به وجود می&zwnj;آید شاید طور دیگر برخورد می&zwnj;کردم اما خدا جای حق نشسته است. من همیشه منتظر یک فرصت بودم که آن صحنه را جبران کنم. اگر در آن بازی آن اتفاق افتاد در عوض مقابل الغرافه مجیدی را کاملا مهار کردم و باعث اخراجش هم شدم. منتظر انتقام بودم که مقابل ۹۶ هزار هوادار این کار را انجام دادم.

چقدر روی آن گل مقصر بودی؟

بعد از آن صحنه من با اکثر مربیان فوتبال و کار&zwnj;شناسان صحبت کردم، بیشتر آن&zwnj;ها اعتقاد داشتند من روی آن گل مقصر نبودم.

اگر به عقب برگردیم در آن صحنه روی مجیدی خطا می&zwnj;کنی؟

نه. چون خدا جای حق نشسته است اگر مجیدی را می&zwnj;زدم خدا هم جای دیگر مرا می&zwnj;زد. به نظر من یک بازیکن نباید بازیکن مقابلش را بزند بلکه با فکر و ذهن باید او را کنترل کند. در آن صحنه مجیدی جلو&zwnj;تر از من استارت زد و من به هیچ عنوان به این بازیکن نمی&zwnj;&zwnj;رسیدم اما همه گفتند من مقصر بودم.

http://u.goal.com/113000/113017hp2.jpg

به دربی که نزدیک می&zwnj;شویم بازیکنان دو تیم هم برای هم کری می&zwnj;خوانند، این کار درست است؟

کری خواندن طبیعی است و اکثر بازیکنانی که می&zwnj;خواهند برای اولین بار در دربی بازی کنند کری می&zwnj;خوانند ولی بازی به این صحبت&zwnj;ها نیست. وقتی ۹۰ دقیقه تمام شد باید نشان دهید که کت تن چه کسی است. البته من هم وقتی جوان&zwnj;تر بودم اشتباه می&zwnj;کردم و تحت تاثیر بازی کری می&zwnj;خواندم اما حالا می&zwnj;دانم که دربی به این صحبت&zwnj;ها نیست.

بد&zwnj;ترین و بهترین خاطره تو از دربی چه چیزی است؟

بد&zwnj;ترین خاطره من بازی بود که ۳ بر ۲ به استقلال باختیم و بهترین خاطره&zwnj;ام بردی بود که با گل اولادی مقابل استقلال تجربه کردم.

چرا بازیکنانی مثل تو، نیکبخت و... هیچ وقت در این فوتبال به حق خودشان نرسیدند و بیشتر در حاشیه بودند. در این قضیه خود شما چقدر مقصر بودید؟

یعنی من یا علی (نیکبخت) حق نداشتیم که زندگی و مثل آدم&zwnj;های دیگر رفتار کنیم؟ علی گناهش این بود که می&zwnj;خواست مثل مردم عادی زندگی کند اما موج حسادت&zwnj;های زیاد نگذاشت این اتفاق بیفتد و نیکبخت را به حاشیه کشیدند وگرنه علی نماز&zwnj;خوان است و خیلی پاک، &zwnj; الان هم ازدواج کرده و ساکت و آرام زندگی&zwnj;اش را می&zwnj;کند.

اگر به عقب برگردیم چه کاری را انجام نمی&zwnj;دهی؟

اگر به گذشته برگردم به غیر از اتفاقات بازی با داماش تمام کارهایی را که انجام دادم باز هم انجام می&zwnj;دهم.

http://u.goal.com/112900/112969hp2.jpg

 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در 12 بهمن 1391برچسب:,ساعت 20:31 توسط حمیدرضا حسنی |
مطالب پيشين
» رویانیان استقلالی یا پرسپولیسی بودن احمدی‌نژاد را لو داد
» پولدارترین فوتبالیست‎های جهان
» تاریخ و محل تولد اكثر هنرمندان كشور
» سال تولد و میزان تحصیلات بازیگران معروف ایران
» رعایت این نکات هنگام مطالعه الزامیست
» داروی بسیار خطرناک در شب های امتحان
» عادت های غلط ما ایرانی ها در رانندگی و نگهداری ازخودرو
» تولید دستگاه تزریق انسولین بدون استفاده از سرنگ
» 5 ويتامين مخصوص آقايان
» چربی های شکم و پهلو را آب کنید
» فردوسي پوربرادرم چهار سال است از آلمان برگشته ؛ قلعه نويي را به خدا واگذار مي‌كن
» آزار زنان در آسانسور توسط مرد هوسران
» خبر ویژه : خداحافظی جادوگر از فوتبال در دوبی !
» داروخانه پروردگار
» آشنایی با 7 ماده غذایی چربی‌سوز
» هشدار :لطفاً توجه کنید و به دیگران اطلاع دهید !
» تاثیر ساعات مختلف خواب شب در سلامتی
» دانستنی های بامزه
» 9 دانستنی جالب
» 10دانستنی های علمی





موضوعات
ورزش
طنز
پزشکی و سلامت
داستان کوتاه
جالب و خواندنی
آشپزی
اس ام اس
اخبار هنرمندان
مذهبی
پيوندها


(¯`·.¸¸.·'♥ آرزوها ♥'·.¸¸.·´¯) ردیاب جی پی اس ماشین ارم زوتی z300 جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوان سیتی و آدرس javan.city.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

لىىک
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com